Skip to main content

The one that got away.







Assalammualaikum, since a thousand year aku tak updated. Well I'm little bit busy lately. Because of final exam and malas nak open lappy. :\

Tiba-tiba nak bercerita pasal aku punya life. Bukan apa, certain orang je tahu aku punya life story. Okay lah, aku tak kenal orang sangat that's why aku tak sangat get along with someone. Maybe it will make 2 or 3 months nak bercakap depan-depan. Tu pun sepatah-sepatah aku jawap. Okay lah aku jawap rather than membisu je. And that make people say I'm snob. Suka hatiorang nak cakap apa. I don't give a damn.

2010

 bila aku online, dia online. Time tu, still zaman Myspace lagi. Kalau aku online mesti IM then tanya pasal kakak aku. Er, annoying doh sometimes. Nak tahu pasal kakak aku, IM lah dia. Call ke massage ke ni tanya aku. Aku pun kekdg balas kekadang tak. Malas aku melayan. Ahah! Then that time dia still ada Gf. And ada pasal satu comment aku yang buat dorang gaduh. Aku taktahu dorang gaduh. Sebab tak kisah sangat pasal dia ni. Lama-lama tu. status kat Myspace merepek. Pun malas nak melayan. Aku buat hal aku je lah. Takde perasaan that time.

Zaman Facebook lak, dia salu tolong aku. Buat UPU. Kelakar, dia baik. Kekadang kot. Ahah! Time tu dia dekat Johor. Tgh study. Aku lak baru habis Spm. Ahaha! Then, day by day goes on aku berIM je lah dgn dia. Aku kerja Pakson sebab aku bosan ddok rumah. Sebulan je aku kerja then berhenti. Penat weh! :\ Dia datang melawat but aku taktahu dia mana satu. Lagipun that time aku tgh seronok gelak dgn kwn-kwn kat sana. Dia bukan  nak bgthu doh. ==' Aku dah segan. Malam aku online, baru bgthu. Pergh! Isk, sabar je lah.

First meet, kat McD Bukit Bintang. Masa tu aku ada appointment stewardess. Aku pakai habis selekeh sebab aku nak tolak sebenarnya. Gaji lumayan doh. Tapi aku taknak lah. Aku tgh makan dengan Nana. Masa tu aku pakai nail color. Kena bahan. Then nasib baik, aku dah nak balik. Alhamdullilah! HAHAHA! Sebab, segan, selekeh :\


2011

Kat fb kalau tak penuh wall aku dengan dia, tak boleh. Sampai kawan aku tanya pasal dia. Biasa lah, kalau kita ckp takde apa-apa mula lah membahan. Tidur lambat sebab nak berWall dengan dia. Dia selalu menyakitkan hati aku. Babo!

Bulan 2 kot, Fariza ajak pergi Cheras. Tarar! I never expect baju color sama and ... biar lah rahsia. HAHAHAHA! Between me, dia and Fariza je tahu. Pergi McD makan. And hantar balik kat Fariza. Tu first time aku. =''= Bapak cuak!

Bulan 8 akuu text suruh online sbb bosan. Then meleret message day by day. Aku pun sengeh sampai telinga. Carrymark aku naik, attendance cantik. Dah takde lubang. And bila gaduh, serious aku down and bapak lah hampir nak kena bar. Bukan sebab dia pun. Sebab masalah kesihatan. Hihik. "If I rindu you, I ambil bunga "she love me, she love me not, she love, she love me not" Aku pernah jumpa dia tak sampai 5 minit. Sial tak sial! Sebab aku tak layan dia. ==' Yelah, aku demam and dia penat bertawaf dari ts ke bb.  Muahaha! Still simpan :'D


 "pasangan paling romantik" Dia cakap


Bulan september, kitaorang gaduh besar. Aku tak tegur dia. But still tgu dia tegur aku dulu. Takde siapa tegur siapa dulu. But satu haru tu, dia ada bg msg kat aku. Aku jarang topup bila dia takde, dia msg then aku melompat ats katil. Menjerit weh pgil akk aku. Maknenya dia cari aku balik :p ahah! Tapi aku saje reply msg dia keesokkan harinya. Dia reply mlm. Aku sakit hati tahap rusa nak beranak! Then dia habis credit. So the end. "Positif" "kawan" I don't know how to explain this. Aku sendiri tak tahu cam mana nak bagitahu sebab ntah lah. Mati hati. Ahah! Kitaorg takde apa-apa. Just, kawan baik. :")
Then kitaorg kawan baik je. Last time jumpa dia, dia pakai Tuxedo. Sangat handsome. Suka tengok dia pakai cmtuh. Tapi, dia tak habis-habis dengan menyakitkan hati aku. Handsome oh dia pakai camtuh. First time tgk dia camtuh. Aku terkejut jugak lah.

2012

Kawan baik until now. :') 

Dia crush aku yang pertama and  sangat awkward bagi aku keluar dengan lelaki. Sebab aku takpernah jumpa lelaki lain selain cousin aku. Tu je. This is first time aku bagi full story pasal dia. Only few people yang tahu siapa dia. :") 

I hope, kitaorang kawan baik sampai bila-bila sebab aku rasa dia bukan my another half. May be. :'( Nevermind, as long as Lee Seung Hee selalu ingat Gumiho dia. 
Bye.

Comments

Popular posts from this blog

Tears land ;')

  Assalamualaikum and Hi friends, This is the song that he was dedicated for me. My first impression is, bapaklah nak suruh aku tidur! HA-HA-HA but if you read the lyric is quite sweet. Auww! :3 Well, I'm type of girl who don't talk about my problem at all. Neither, my best friend didn't know my problem. It might I always laugh with 'em and when it come back home I being so silent. Only Allah know what I've been thru. :')  I love build a river before fall asleep. I don't know what the hell I am doing, but this is my routine. Takde lah hari-hari, but conform sekali dua dalam seminggu.  Bila aku ada mood, kacau mana pun aku layan. Bila aku takde mood, muka cam singa babe. Today I'm not in mood actually. Feeling like wanna punch something. Grr!   I just don't know where should I put this feeling. Its pretty heavy to have this. Kinda sad. What a life. I create a twitter because I wanna practice how to tell people my about problem but then all my tw

My journey of last trimester (ECV)

Hi assalammualaikum to all of you. Today I macam rajin sikit nak update blog yang dah lama bersawang ni ha. Alhamdullilah sekarang I dah 37 weeks almost 38 weeks. Actually a lot things happen to me during my pregnancy. Its not easy but is not that hard, i can called that suam-suam. Sometimes thing get harder than I thought but eventually is getting easier. Idk how to explain, but Alhamdullilah I can get thru this till the end! Cause imma excited to see my baby on next week. You must be wondering why do I know when my baby gonna pop out kan? Okay macamni cerita dia, I do scan my baby every month cause I wanna see my baby development, how's his doing inside, everything good or not, my placenta in good position or not, my air ketuban enough or not. So during my 31 weeks of pregnant I do scan and the doc say "Puan, sorry to say this but your baby's head is on the top but nvm you still got time to turn the baby's head. And we called this breech " So balik r

Happy Birthday to Nurul Shafiza Binti Sazali

2010   2012 Assalammualaikum and HI dear readers. This Effy. Effy, aku sayang kau kay. Happy birthday. Kau dah tua, so aku belanje kau once kita dah meet up kay. :D Me love kay