Skip to main content

Serindurindurindurindurindurindurindurindu



Assalammualaikum dear my silent readers!
I've no time to posting a new entry, I'm sorry. Pergh, habuk dah banyak dah ni.
Firstly, I miss my girlfriends so much :( I wanna take a long trip with my gegirl. I miss having a silly laugh and I miss everything while with them. How I miss you guys. Its been awhile we were not contacting each other and this month is full of forgiveness. I'm sorry for all my wrong doing.
Girlfriends, are you okay there?
If anyone touch you or disturb you, tell me okay?
Do you lose you weight? Well, aku dah gemuk!

Cuti sangat lama :(
Since May - Oct 2013

I miss amoy! Sangat! Kalau rindu aku, kau baring lah dekat tilam aku tau. Tolong jaga tau katil aku, tolong cakap aku rindu dekat katil aku tau. Aku rindu nak gelak dengan kau. Nak gaduh dengan kau. Nak cubit kau, nak gigit kau sampai lebam. Kau nak tahu, sekarang aku dah takde siapa nak gigit sampai lebam  dah. Aku nak kau jugak :(
Last sempat puasa sesame kan? Aku masak nasi bagai nak mampus tuh, ingat? Aku masak 8 put kan? And this year, kita tak sempat nak sahur and berbuka sesame :( Cedih :((
Sorry sometimes aku psycho kau kan? Sampai kau nangis depan aku kan kan? Sorry lah.
Cop, aku rindu kau lah sayang :'""""""""""""""""""(

Rindu dina jugak! Kau pun aku rindu jugak. Thanks ada jugak we chat aku. Sorry sebab takde masa nak reply semua. Aku kerja. Aku text pun pepagi. Nasib kau bangun jugakkan! Biasa lah jadi mak syasya sekrang. Kena siap kan dia lah semua lah kau buat kan. Kirim salam dekat mama and baba cakap dari eja comel ehehh. Rindu nak gomol kau. :(  Nanti kau buatkan aku almond london and chocolate moist cake tau!

Rindu Anna! Na, thanks hantar text panjang and call aku. Kau call tengah salah waktu memang kau tunggu schaAlyayah nak angkat ke apa? Aku dah lah artis sekarang. Thanks selalu ingat aku jugak lah. Aku tahu kau rindu nak dengar aku gelak kan kan? Kau jangan menangis pulak kalau kau baca aku punya blog tau. "Anna okay, Anna dah besar'' Akuu rasa benda ni sangat sesuai untuk kau. Kau jangan buat muka kalau pergi shopping, aku bedal kau. Dah lah suka shopping, kau je tak suka shopping. -.- Pelik. Kau je kawan aku yang pelik.

Rindu Firok! Rok, kau dah besar ke belum? Kau dah tinggi belum? Rindu nak shopping dengan kau. Rindu nak makan dengan kau. Rindu nak dengar kau gelak macam kambing tuh. Sorry lah tau sebab selalu susah kan kau. Kau ni baik tau sebentarnye. Rindu nak menari dekat baiduri dengan korang. Masa zaman muda dolo-dolo dulu. Dengan kau, dina, anna and sarah. Rindu kau sangat masa dekat baiduri.

Rindu Nazatil. Hi nazatil, kau mendiam kan diri sangat ni kenapa? Rindu kau lah nazatil! Kau dekat mana? Kerja tak? Okay tak sekrang? Cop, kau dah gemuk belum? Kau jangan cakap kau dah turun berat badan. -.- Aku tahu kau mesti naik berat badan. Nanti masuk sem kau masakkan aku ayam masak merah tau!

Rindu Sarah, ni lagi sorang suka sangat sensorang. Taktahu lah aa khabar --. Duduk senyap je dekat ampang tuh kan? Kau okay tak sarah? Hidup macam mana? Okay tak? Aku rndu nak karaoke  dengan kau. Dah lah suara sedap kau ni. Dengar lagu Agnes Monica terus jadi gila. Menari macam nak gila. Ahhah lawak lah kau ni sarah!


Rindu Yana Leo! Yaaaanaaa, aku rindu nak makan spaghetti  kau lah serious kau punya penengan masakan tuh aku dapat rasa kan. Ahah rindu pulak nak borak dengan kau dengan satu rumah. Kalau time sekarang mesti kita tengah borak kan? Kalau nak mandi dulu tuh jadi masalah dekat aku -.- Sorry lah selalu masakkan makanan untuk aku yang tak pandai nak masak.
















I love all of you.
Thanks for everything. Last sem together. Cedih :(
Anyway, happy Ramadhan and mintak maaf sebab tak dapat nak dating sama korang!

Comments

Popular posts from this blog

Tears land ;')

  Assalamualaikum and Hi friends, This is the song that he was dedicated for me. My first impression is, bapaklah nak suruh aku tidur! HA-HA-HA but if you read the lyric is quite sweet. Auww! :3 Well, I'm type of girl who don't talk about my problem at all. Neither, my best friend didn't know my problem. It might I always laugh with 'em and when it come back home I being so silent. Only Allah know what I've been thru. :')  I love build a river before fall asleep. I don't know what the hell I am doing, but this is my routine. Takde lah hari-hari, but conform sekali dua dalam seminggu.  Bila aku ada mood, kacau mana pun aku layan. Bila aku takde mood, muka cam singa babe. Today I'm not in mood actually. Feeling like wanna punch something. Grr!   I just don't know where should I put this feeling. Its pretty heavy to have this. Kinda sad. What a life. I create a twitter because I wanna practice how to tell people my about problem but then all my tw

My journey of last trimester (ECV)

Hi assalammualaikum to all of you. Today I macam rajin sikit nak update blog yang dah lama bersawang ni ha. Alhamdullilah sekarang I dah 37 weeks almost 38 weeks. Actually a lot things happen to me during my pregnancy. Its not easy but is not that hard, i can called that suam-suam. Sometimes thing get harder than I thought but eventually is getting easier. Idk how to explain, but Alhamdullilah I can get thru this till the end! Cause imma excited to see my baby on next week. You must be wondering why do I know when my baby gonna pop out kan? Okay macamni cerita dia, I do scan my baby every month cause I wanna see my baby development, how's his doing inside, everything good or not, my placenta in good position or not, my air ketuban enough or not. So during my 31 weeks of pregnant I do scan and the doc say "Puan, sorry to say this but your baby's head is on the top but nvm you still got time to turn the baby's head. And we called this breech " So balik r

Happy Birthday to Nurul Shafiza Binti Sazali

2010   2012 Assalammualaikum and HI dear readers. This Effy. Effy, aku sayang kau kay. Happy birthday. Kau dah tua, so aku belanje kau once kita dah meet up kay. :D Me love kay